Hrana za mozak i živce

Svatko ima problema sa zaboravljanjem, bilo da se radi o zaboravljanju sitnica ili pak nekih većih stvari. Isto tako, ovdje se radi o koncentraciji i živcima. Što jesti kako bismo mozak nahranili? Postoje koraci koje možete poduzeti kako bi zaštitili svoje pamćenje. Najveću preventivnu mjeru za jačanje memorije pruža hrana. O kojoj se hrani radi, donosimo u nastavku!

Namirnice koje vam donosimo, ne samo da poboljšavaju pamćenje, nego i cjelokupno zdravlje!

Dozen-eggsJaja

Poznato je da su jaja bogata proteinima, no manje je poznato da su bogata i ostalim hranjivim tvarima, kao što su vitamini B12 i B6. Folna kiselina štiti mozak, za što su zaslužni vitamini B skupine. Osobama koje u krvi imaju manje vitamina B6 i B12 brže propada memorija, od onih koji imaju adekvatne razine tih vitamina u krvi.

keljKelj

Kelj je dobar izvor folne kiseline, koja je najdjelotvorniji spas pamćenju. Folna kiselina pomaže sniziti razinu homocisteina u krvi, koji oštećuju krvne žile, te su odgovorni za pad memorije.

17123_jagode-shutterstock_61813900Jagode

Jagode su odličan izvor antioksidansa koji pomažu kod gubitka pamćenja. Osim toga pomažu i u održavanju zdravlja krvnih stanica i neurona te sprječavaju nakupljanje plaka u arterijama, što omogućava stalan protok krvi u mozgu. Bogate su vitaminom B6 i folnom kiselinom.

brokulaBrokula

 Brokula može zaštititi pamćenje te ako ju konzumirate u velikim količinama imati ćete manje problema s gubljenjem memorije. U očuvanju memorije osim brokule pomaže još i špinat. Brokula je ujedno bogata i vitaminom B6 i folnom kiselinom.

Zeleni-čaj-je-odlična-zamjena-za-kafuČaj i kafa

Kofein snažno utječe na očuvanju memorije, a ako niste baš neki ljubitelj kafe, zameniti je možete čajem, koji je jednako bogat kofeinom. Kofein će pružiti snažnu potporu vašem pamćenju.

images (10)Losos

Ova riba sadrži mnogo omega-3 masnih kiselina, koje pomažu održati bistar um. Ako jedete losos barem jednom tjedno imati ćete 10% manje problema s pamćenjem. Losos je bogat vitaminima B12 i B6, a najbolji je divlji losos, koji ne sadrži pesticide.

shutterstock_139025540Crno vino

Previše crnog vina neće vam donijeti ništa dobro za pamćenje, osim gubitka, no ako ga konzumirate u umjerenim količinama, crno vino će vam pomoći zaštititi pamćenje.

Ako imate problema sa gubljenjem pamćenja, ili prečesto zaboravljate čak i najmanje sitnice, konzumirajte navedene namirnice, i stvari će se popraviti.

Autor: A.Z., Foto: altanaka/Shutterstock

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google+ photo

Komentarišet koristeći svoj Google+ nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s